Bori egypercesek

Friss topikok

  • Boglárka Novák: @a.Nati: mivan? (2015.11.17. 19:20) milyen is az a blog?
  • Boglárka Novák: @rrgida: figyi, bori abbahagyta ezt a blogot :) van egy másik, majd megkérdezem tőle mi a neve és ... (2015.11.17. 19:20) Ki vagyok?
  • Boglárka Novák: különleges, mert Bori a legjobb barátnőm :) (2015.11.17. 19:18) Egy nagyon furcsa önéletrajz......
  • Boglárka Novák: annyiraaaaaaa cukiiiiiiiiii (2015.11.17. 19:17) a macska

Címkék

milyen tortákat ismersz?

2013.04.14. 08:54

szerző: borimazsola

a világon sokféle torta létezik, de mindegyik más ízű, más fajtájú. a tortáknak különbségei vannak. ha egy tortát megnézel, akkor sok mindent látsz rajta. például meglátod: fajtája, készítése, és a többi, és a többi. én most csak arról szeretnék beszélni, hogy a FAJTÁJA MILYEN. például: ananász torta, eper torta, csoki torta, vanília torta, barack torta, banán torta, cseresznye torta, és még sorolhatnám. még egyébként sok, nagyon sokféle torta van. na többet már nem tudok mondni, de most se maradnak el a kérdéseim:

1. te, hogy látod azt amit én mondtam?

2. te milyen tortákat ismersz még?

3. te, neked melyik a kedvenc tortád?        és én most ide pont egy eper tortát fotóztam, amin még MACIK is vannak.

macis torta.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://borimazsola.blog.hu/api/trackback/id/tr395221836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása